الاچیق تنهایی
الاچیق تنهایی

الاچیق تنهایی و رازها


سیب

تو به من خندیدی.........و نمیدانستی...........من به چه دلهره از باغچه ی همسایه سیب را دزدیدم.........باغبان از پی من تند دوید..........غضب الود به من نگاه کرد..........سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک......... و تو رفتی و هنوز........سالهاست که در گوش من ارام ارام.........خش خش گام تو تکرار کنان...........میدهد ازارم.......... و من اندیشه کنان........غرق این پندارم....که چرا.........خانه ی کوچک ما سیب نداشت؟!!!!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, |

 


سلام من سحر هستم و این وبو واسه دلتنگی های همه درست کردم
sahar12342003@yahoo.com

 

سحر

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الاچیق تنهایی و آدرس alcove.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زهرااحمدی(طنین)
اخبار هنرمندان1
اخبار هنرمندان2
گالری عکس سلنا گومز و جاستین بیبر2
دل شكسته1
مطالب باحال
کلبه تنهایی
تا ابد دوست دارم
عشق من و تو!
گالری عکس سلنا گومز
گالری عکس سلنا گومز و جاستین بیبر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

 

ای بابا
بی شرح
سیب
پایان قصه
خداحافظ
اس ام اس
چقدر؟
نصیحت

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 47988
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1