الاچیق تنهایی
الاچیق تنهایی

الاچیق تنهایی و رازها


                    

                                                       

                                        ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست
                                             چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست

                                              از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست

=======================================

به خاطر روی زیبای تو بود
که نگاهم به روی هیچ کس خیره نماند
به خاطر دستان پر مهر و گرم تو بود
که دست هیچ کس را در هم نفشردم
به خاطر حرفهای عاشقانه تو بود
که حرفهای هیچ کس را باورنداشتم
به خاطر دل پاک تو بود
که پاکی باران را درک نکردم
به خاطر عشق بی ریای تو بود
که عشق هیچ کس را بی ریا ندانستم
به خاطر صدای دلنشین تو بود
که حتی صدای هزار نی روی دلم ننشست
و به خاطر خود تو بود
فقط به خاطر تو

==========================================

هر صدا و هر سکوتی،اونو یاد من میاره
میشکنه بغض ترانه،غم رو گونه هام میباره
از همون نگاه اول،آرزوی آخرم شد
حس خوب داشتن اون،عاشقونه باورم شد
دلمو از قلم انداخت،اونکه صاحب دلم بود
منو دوس داشت ولی انگار،اندازش یه ذره کم بود
از همون نگاه اول،آرزوی آخرم شد
حس خوب داشتن اون،عاشقونه باورم شد

 ================================================

کودک زمزمه کرد: خدایا با من حرف بزن. و یک چکاوک در مرغزار نغمه سر داد. کودک نشنید.او فریاد کشید: خدایا! با من حرف بزن صدای رعد و برق آمد. اما کودک گوش نکرد. او به دور و برش نگاه کرد و گفت خدایا! بگذار تو را ببینم ستاره ای درخشید. اما کودک ندید. او فریاد کشید خدایا! معجزه کن نوزادی چشم به جهان گشود. اما کودک نفهمید. او از سر ناامیدی گریه سر داد و گفت: خدایا به من دست بزن. بگذار بدانم کجایی.خدا پایین آمد و بر سر کودک دست کشید. اما کودک دنبال یک پروانه کرد. او هیچ درنیافت و از آنجا دور شد

==========================================================

                      



نظرات شما عزیزان:

شاهزاده
ساعت16:27---26 بهمن 1390
من میگم خدا عشق رو داد تا ازش به تنهایی مراقبت کنیم

ولی آدما اونو با یکی دیگه تقسشیم میکنن و این یه جرمه بزرگه


پاسخ:واقعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, |

 


سلام من سحر هستم و این وبو واسه دلتنگی های همه درست کردم
sahar12342003@yahoo.com

 

سحر

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الاچیق تنهایی و آدرس alcove.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زهرااحمدی(طنین)
اخبار هنرمندان1
اخبار هنرمندان2
گالری عکس سلنا گومز و جاستین بیبر2
دل شكسته1
مطالب باحال
کلبه تنهایی
تا ابد دوست دارم
عشق من و تو!
گالری عکس سلنا گومز
گالری عکس سلنا گومز و جاستین بیبر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

ای بابا
بی شرح
سیب
پایان قصه
خداحافظ
اس ام اس
چقدر؟
نصیحت

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 48226
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1