الاچیق تنهایی
الاچیق تنهایی

الاچیق تنهایی و رازها


گناه

میگن عشق گناهه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه خدا عشق رو افرید که بندگانش عاشقش باشند.اما بندگانش نامردی کردن و عاشق یکدیگر شدند.

با این که عشق گناهه.اما......اما من بازم میگم عاشقتم.اونقدر عاشقتم که به گناهم فکر نمی کنم



نظرات شما عزیزان:

ارمان
ساعت21:52---15 ارديبهشت 1391
mr30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, |

 


سلام من سحر هستم و این وبو واسه دلتنگی های همه درست کردم
sahar12342003@yahoo.com

 

سحر

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الاچیق تنهایی و آدرس alcove.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زهرااحمدی(طنین)
اخبار هنرمندان1
اخبار هنرمندان2
گالری عکس سلنا گومز و جاستین بیبر2
دل شكسته1
مطالب باحال
کلبه تنهایی
تا ابد دوست دارم
عشق من و تو!
گالری عکس سلنا گومز
گالری عکس سلنا گومز و جاستین بیبر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

ای بابا
بی شرح
سیب
پایان قصه
خداحافظ
اس ام اس
چقدر؟
نصیحت

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 48302
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1